فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بار دیگر قصد معرفی یک نرم افزار فوق العاده نویگیشن و  مسیر بابی یا همان Gps را برای گوشی های آندرویدی داریم که توسط سامسونگ ایران ساخته شده است . این نرم افزار در اصل تنها برای گوشی های آندرویدی با برند سامسونگ است و روی گوشی های دیگر آندرویدی قابل اجرا نیست ! اما نسخه ای که هم اکنون توسط وب سایت Apktops معرفی می شود بر روی تمام گوشی های آندرویدی با هر برند و مارکی قابل اجراست . این نرم افزار و نقشه کامل ایران و راه های آن به صورت کامل در سرور اختصاصی apktops آپلود شده که هم اکنون آن را به شما تقدیم می کنیم .

از قابلیت های Ndrive  به نقل از خود Samsung navi می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

مسیر یابی :

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های مشهور GPS، امکان مسیریابی خودکار با توجه به نیاز کاربر است. NDrive با توجه به هماهنگی با کلیه مسیرها و مکان‌های موجود در شهر و در بر داشتن پایگاه داده‌ای کامل از آدرس‌ها، می‌تواند امکان مسیریابی را به‌راحتی در اختیار شما قرار داده و شما را در یافتن آدرس‌ها کمک نماید.
این قابلیت باعث می‌شود تا نگران عدم اطلاع خود نسبت به مسیر مقصدتان نباشید. مسیرها به‌طور کامل و با لایه‌های مختلف در NDrive ذخیره شده‌اند تا شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی کنند. بزرگ‌راه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مسیرهای مختلف که اطلاعات آن‌ها طی بازه‌های زمانی مختلف به‌روز می‌شوند، جزئیاتی را که از شهر و محل مورد نظر خود انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهند.
فقط نقطه مقصد را روی نقشه مشخص کنید؛ بقیه را به NDrive بسپارید!

رانندگی ایمن 

اصولا ممکن است این مورد برای همه رانندگان اتفاق بی‌افتد که در هنگام رانندگی، نسبت به انتخاب مسیر مناسب و صحیح دچار سردرگمی شوند. این‌که از چه خیابانی عبور کنید، کدام کوچه میان‌بر بهتری برای شما است و چه مسیری شما را سریع‌تر به مقصدتان می‌رساند، سوالی است که همه رانندگان با آن مواجه هستند. نگران هیچ‌چیز نباشید! اپلیکیشن NDrive این قابلیت را دارد تا شما را در حین رانندگی به‌طور کامل راهنمایی کند. پیدا کردن مسیرهای نزدیک‌تر به مقصد، کنترل سرعت رانندگی و اعلام پیام‌های مرتبط در آن زمان، از جمله ویژگی‌های بارز این برنامه است. قابلیت راهنمای صوتی NDrive باعث می‌شود تا شما بدون آن‌که نیازی به مشاهده صفحه تلفن همراه خود داشته باشید، رانندگی ایمنی را در طول مسیر تجربه نمایید. در واقع با نصب NDrive روی گوشی خود، یک راهنمای صوتی و با زبان فارسی خواهید داشت که در مواقع ضروری شما را در یافتن مکان‌های مورد نظر راهنمایی خواهد کرد. این ویژگی برای شهرهای د اخلی ایران کاملا بهینه‌سازی شده است تا بر اساس شرایط بومی جاده‌ها و مسیرهای کلی، راهنمای مناسبی در اختیارتان قرار دهد؛ پس با خیالی آسوده به مسیرتان ادامه دهید.

 

مسریابی در کوه و صحرا :

تابه‌حال شده به مکانی کوهستانی بروید و اطلاعات زیادی درباره مسیر پیش رو نداشته باشید؟ مکان‌هایی مانند کوه‌ها و صحراها از نظر جغرافیایی تفاوت زیادی با مسیرهای ساخته شده به دست انسان دارند و به همین دلیل هم گاهی، یافتن مسیر مناسب در چنین نقاطی سخت و طاقت‌فرسا است.
داشتن یک راهنمای انسانی در این مواقع، موضوعی نیست که همیشه در اختیار قرار بگیرد و اگر مجبور باشید خودتان در شرایطی مسیرتان را بیابید، باید از تکنولوژی کمک بگیرید!
با کمک NDrive و نقشه کامل آن می‌توانید در کوه و صحرا، با توجه به اطلاعاتی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد مسیر مناسبی را برای خود انتخاب نمایید. نقشه‌های NDrive با جمع‌آوری اطلاعات مناسب درباره این مسیرها و مشخص کردن راه‌های عبوری در آن باعث می‌شود تا یک راهنمای دقیق دیجیتالی را همراه خود داشته باشید.
مسیرهای مشخص شده در برنامه به راحتی قابل تشخیص هستند و برای یافتن راه خود تنها کافی است که NDrive را اجرا کنید و به GPS متصل شوید؛ برنامه راه را به شما نشان خواهد داد.

پیاده‌روی با سامسونگ :

روزانه چقدر پیاده‌روی می‌کنید؟ کم‌تر از ۱ کیلومتر یا بیشتر از ۱ کیلومتر؟ آیا می‌دانید که تا کنون از چه مسیرهایی پیاده راه رفته‌اید؟ دوست دارید دقیقا بدانید که طی یک ماه گذشته به تفکیک چقدر و از چه مکان‌هایی پیاده عبور کرده‌اید؟
بسیاری از ما ممکن است در طی روز، مسیرهای مختلفی را به شکل پیاده بپیماییم؛ مسیر خانه تا شرکت، خانه تا دانشگاه و یا برعکس! خیلی‌های دیگر نیز ممکن است برای حفظ سلامتی، روزانه مسیر خاصی را پیاده‌روی کنند. اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد که برای این موضوع اطلاعات و آمار مفیدی را در اختیار شما قرار دهد، فکر می‌کنید چقد می‌تواند روی ادامه این کار به شما کمک کند؟NDriveبه کمک سیستم داخلی خود می‌تواند مسیرهای شما را همراه با اطلاعاتی نظیر سرعت و موقعیت‌تان را ذخیره و در فواصل زمانی مد نظر به شما نمایش دهد. حالا دیگر از هر کجا که عبور کنید می‌توانید به برنامه دستور دهید تا اطلاعاتی را درباره پیاده‌روی‌های شما در اختیارتان قرار دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا نسبت به کاری که انجام می‌دهید، اطلاعات دقیقی را به‌دست آورید.

یافتن مکان‌های عمومی :

فرض کنید به شهر دیگری سفر کرده‌اید یا در قسمتی از شهر قرار دارید که به منطقه اطراف‌تان آشنا نیستید. آن‌زمان برای یافتن مکان‌هایی نظیر رستوران، مرکز خرید، هتل، بیمارستان و غیره چه‌کار می‌کنید؟ اگر در جایی گم شدید چطور؟ از عابرانی که در حال گذر هستند می‌پرسید؟ نه! NDrive با داشتن پایگاه داده‌ای کامل از اطلاعات مکان‌های مختلف عمومی شهرهای بزرگ و کوچک، به شما این امکان را می‌دهد تا اماکن مختلف شهر را به راحتی روی نقشه مشاهده کنید و به آن‌جا بروید.
رستوران‌ها، مراکز خرید، اماکن عمومی، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی، داروخانه‌ها و بسیاری مکان‌های دیگر که در شهر شما وجود دارد را می‌توانید به تفکیک و با اطلاعات کاملی در NDrive مشاهده کنید. این اطلاعات طی دوره‌های مختلفی به‌روز رسانی می‌شوند تا موقعیت‌های جدید نیز به نقشه افزوده شوند.

بدون نباز به اینترنت : 

ااین روزها با استفاده از اینترنت موبایل، اکثر گوشی‌های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را در مکان‌های مختلفی دارا هستند. بر همین اساس نیز برنامه‌های زیادی با استفاده از این ویژگی تولید و عرضه شده‌اند تا با اتصال مداوم به اینترنت، خدمات مختلفی را به شما ارائه نمایند. اما اگر در جایی قرار داشتید که امکان اتصال‌تان به اینترنت فراهم نبود چطور؟ آیا باز می‌توانید از امکانات آن برنامه استفاده کنید؟ آیا ویژگی‌های اصلی آن برنامه در چنین شرایطی کار می‌کند؟ بله! با NDrive می‌توانید حتی بدون نیاز به اتصال به اینترنت از قابلیت‌های مختلف آن استفاده نمایید. اگر نقشه شهر مورد نظرتان را روی گوشی نصب کرده باشید، تنها از طریق اتصال به GPS می‌توانید امکاناتی نظیر مسیریابی و بسیاری ویژگی‌های دیگر NDrive را تجربه کنید.
تنها کافی است تا پس از اولین باری که برنامه را نصب می‌کنید، نقشه مورد نظر را نیز دریافت کنید. از آن‌پس هر کجا که باشید خواهید توانست تا Ndrive را فعال کرده و از آن بهره ببرید. پس هیچ موقع نگران نبود اینترنت نباشید؛ NDrive با شماست!


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 15:15 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

و سرانجام وقت معرفی این بازی شد . بله بازی بتمن که می توان گفت یکی از هیجان انگیزترین و پرماجرا ترین و داستانی ترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی گیم لافت برای گوشی های آندرویدی است . تنها نام این بازی معروف به طور کامل گویای داستان بازی می باشد که در کنار گرافیک خارق العاده ای که گیم لافت برای این بازی تدارک دیده لذت گیم پلی آن دو چندان شده است . تقریبا مدت زمان زیادی است که از تولید این بازی گذشته است و برای دوستان سوال بود که چرا بتمن توسط Apktops معرفی نشد؟!

The-Dark-Knight-Rises-0

اساس کار apktops و آنچه که apktops را از سایر سایت ها متمایز می سازد معرفی و ارائه نرم افزارها و بازی های تست شده است . طوری که نرم افزار و بازی مورد نظر در صورت متناسب بودن سخت افزار گوشی کاربر برای اجرای آن نرم افزار و بازی به طور قاطع اجرا و قابل استفاده خواهد بود . لذا از آن جایی که apktops  همانند اکثر سایت های ایرانی رویه معرفی پست های فله ای و تست نشده را پیش نگرفته منتظر بودیم تا کرک معتبری از این بازی ساخته شود که کاربر پس از اینکه هزینه و زمان زیادی را صرف دانلود این بازی و دیتای حدود 2 گیگابایتی اش می کند به طور کامل قادر به اجرای آن باشد و از  apktops راضی باشد . سرانجام پس از تست نسخه ها و دیتاهای مختلف این بازی نسخه ای با کرک فول به دستمان رسید که توسط آن بازی بر روی دو گوشی متفاوت و به طور کامل اجرا شد .

 فایل apk و دیتای بازی برای رفاه دوستان در امر دانلود ، هر دو به طور کامل در سرور  پر سرعت سایت apktops آپلود شده است و همچنین توانستیم فایل دیتای حدود 2 گیگابایتی این بازی را در نهایت فشرده سازی به حجم 770 مگابایت برسانیم .

برای مطالعه راهنمای نصب و راه اندازی بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمای نصب و راه اندازی بازی : پس از نصب یکی از نسخه های مود شده یا مود نشده بازی، فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM را در مسیر sdcard/Android/obb  کپی کنید.

نکته مهم: حتما قبل از اجرای بازی برای اولین بار به اینترنت متصل شوید. برای اجرای بازی در دفعات بعد نیازی به اینترنت نمی باشد.

روش نصب نسخه مود شده:

  1. ابتدا نسخه قبلی بازی و دیتا را کاملا پاک کنید.
  2.  نسخه مود شده بازی را نصب کنید. (دیتا کپی نشود)
  3. بازی را اجرا کنید. بعد از اجرای بازی بازی کرش میکند و از بازی خارج می شود.
  4. حالا دیتا را کپی کنید به اینترنت وصل بشید و بازی را اجرا کنید.

دقت بفرمایید چند نکته برای اجرای صحیح بازی وجود دارد 

1- اگر بر روی گوشی شما نرم افزار Google play service نصب نیست حتما آن را از این لینک دانلود و بر روی گوشی خود نصب نمایید 

2- برای اجرای صحیح و بدون مشکل بازی می بایست حتما اکانت گوگل سینک شده ( متصل شده به سرور گوگل در نرم افزار Gmail ) بر روی گوشی شما موجود باشد 

3- بعد از اینکه از انجام دو مرحله بالا مطمئن شدید بر روی اکثر گوشی ها نیاز هست که برای اولین ورود به بازی و فقط برای یک بار به اینترنت متصل باشد 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 15:13 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

شاهد ساخت نسخه ی چهارم بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Modern Combat هستیم که در این نسخه بازی با عنوان Zero Hour ریلیز و منتشر شده است . این بازی فوق العاده مهیج و گرافیکی محصولی از کمپانی قدرتمند Gameloft است که در این پست به معرفی و قرار دادن لینک های apk و دیتای این بازی می پردازیم . در این بازی شما و تیمی که با شما همراه هستند با تروریست ها می جنگید .

 MC4

زمانی که جنگ و درگیری به داخل وطن کشیده شود، ترس معنایی نخواهد داشت. زمانی که نام بازی Modern Combat 4 به میان می آید، شما هرگز نمی توانید قبل از آنکه آن را امتحان کنید، زیبایی نامش را درک کنید. زیبایی و هیجان درگیری مسلحانه در این بازی، در نوع بی نظیر است. به طوری که بازی هایی با این سبک را که قبلا بازی کرده اید، در برابر Modern Combat 4 حرفی برای گفتن نخواهند داشت. توانایی های بی نظیری چون کاور کردن یاران خود، عملیات های انفجاری و تعقیب دشمنان بر جذابیت های بازی افزوده است که شما را یاد بازی های گرافیکی کامپیوتری همچون Call of Duty و Medal of Honor می اندازد . برای دانلود این بازی زیبا به همراه فایل دیتا و مطالعه راهنمای نصب و کپی و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

  • اضافه شده نقشه های جدید
  • اضافه شدن اسلحه های جدید
  • بهبود گرافیک بازی و سازگاری با اندروید 4.0+
  • و بسیاری تغییرات دیگر که در سایت www.modern-combat.net قابل مشاهده است.

نکته 1 : برای راه اندازی صحیح بازی وجود یک اکانت گوگل سینک شده در گوشی آندرویدی شما ضروری می باشد.

نکته 2 : برای اجرای این بازی نیازمند به 2 گیگابایت فضای خالی بر روی گوشی خود هستید.

 

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا و راه اندازی بازی :  پس از نصب فایل apk بازی  پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM را در مسیر Android/obb و در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود کپی نمایید و بازی را اجرا نمایید.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 15:12 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های آندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . نسخه جدید بازی مسابقات اتومبیل رانی Real Racing هم اکنون از طریق Apktops معرفی می شود و در این نسخه نیز همانند نسخه های قبلی شاهد گرافیک فوق حرفه ای و مناظر و صحنه های اتومبیل های واقعا طبیعی و واقعی هستیم .

 

Real Racing 3 1.4.0 (2)

 

 در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان در این نسخه وجود خواهد داشت .طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند . انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .برای دانلود فایل دیتا و apk بازی و مطالعه راهنمای استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تفییرات : 

**  اضافه شدن اتومبیل های جدید با نام های the Lamborghini Veneno and McLaren P1
** اضافه شدن رخدادها و مناظر جدید 
** اضافه شدن قابلیت Ford Focus RS به صورت رایگان به عنوان هدیه کریسمس
** بهبود کلی گرافیک بازی و رفع مشکلات گزارش شده 

 

 

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا : پس از دانلود و نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.ea.games.r3_row را در مسیر Android/data کپی نمایید و اجرای آفلاین بازی لذت ببرید . 

دانلود فایل Apk مخصوص پردازنده Adreno

دانلود فایل Apk مخصوص پردازنده Mali

دانلود فایل Apk مخصوص پردازنده Powervr

دانلود فایل Apk مخصوص پردازنده Tegra


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 15:10 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

سرانجام همان طور که انتظار میرفت نسخه جدید بازی هیجان انگیز و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی Asphalt  با نام Asphalt 8 Airborne نیز توسط کمپانی Gmaeloft ساخته شد. در بازی Asphalt 8 همانند نسخه های پیشین بازی که قبلا در Apktops معرفی شده بود شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای ۳ مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید

 Asphalt-8-Airborne

اگر شما بیشترین مقدار نیترو را داشته باشید میتوانید از قدرت سوپر پاور استفاده کنید که صفحه نمایش شما به رنگ آبی میشود و مسیر جلوی شما نیز کمی تاریک می گردد و اتومبیل شما با سرعتی باور نکردنی به جلو پیش می رود .  گرافیک بازی Asphalt 8: Airborne بسیار تاثیر گذار و خیلی بهتر از نسخه های قبلی عمل کرده است به گونه ای که محیط بازی دارای جزییات بیشتری بوده و مدل های مختلف اتومبیل نیز واقعی تر از قبل به نظر میرسند. هم چنین باید به نورپردازی بازی نیز اشاره ای کنیم که عالی به نظر می آید و درخشان بوده و محیط دور و بر خود را بازتاب میکنند، همانند ساختمان های کنار جاده، بنر های بالای سر اتومبیل و آتش بازی هایی که در بعضی از مراحل وجود دارند . 

از ویژگی های این نسخه از بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

ویژگی ها :

**  گرافیک HD
**  تصاویری خیره کننده 
** سیستم آسیب دقیق
** موسیقی شگفت انگیز
**  مانور دادن از طریق موانع پرشی
**  8 فصل و 180 حوادث در حالت حرفه ای
**  کشف مقدار زیادی از میانبرهای مخفی
**  به اشتراک گذاشتن دستاوردهای مسابقه خود 
**  47 خودرو با عملکرد بالا مانند لامبورگینی، بوگاتی ویرون، فراری
**  مکان های عجیب و غریب جدید مانند گویان، ایسلند، صحرای نوادا

تفییرات : 

** اضافه شدن اتومبیل های جدید  LaFerrari, 2014 Pagani Huayra, 2014 Lykan HyperSport
** افزوده شدن ۷ مرحله جدید شامل ایسلند و نوادا و ..
** افزوده شدن جایزه های روزانه برای شما 
** رفع باگ های مختلف و تفییر آیکون بازی 

 راهنمای تصویری تغییر زبان بازی :

 

Asphalt 8 Airborne 1.2Asphalt 8 Airborne 1.2 (2)Asphalt 8 Airborne 1.2 (3)

 

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 15:8 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

زمان زیادی نمی گذرد که Gameloft قدرتمند بازی آسفالت خود را در نسخه 7 منتشر کرده است . خیلی زودتر از این ها و در همان روزهای اول تولید Asphalt 7 ، قصد معرفی این بازی را داشتیم اما به دلیل اینکه هنوز نسخه کاملا کرک شده و نسخه ای از این بازی که واقعا کار کند و اجرا شود در دسترس نبود برخلاف اکثر سایت های ایرانی که این بازی را به صورت تست نشده و ناقص معرفی کردند ما این کار را نکردیم ! اما هم اکنون نسخه سالم و کاملا کرک شده و فول از Asphalt 7 را در اختیار داریم که به همراه دیتای عظیم آن با حجم 1.11 گیگابایتی اش ، آن را در اختیار شما قرار می دهیم . قبل از ادامه توضیحات ، بهتر از چند اسکرین شات از محیط بازی و گرافیک خارق العاده آن تماشا کنید : 

Asphalt-7-Heat

همان طور که در اسکرین شات ها می بینید ، Gameloft مجددا سنگ تمام گذاشته و شاهد گرافیک فوق العاده و محیط و مناظر طبیعی ای در این بازی همانند یک بازی کامپیوتری هستیم . دیتای این بازی همان طور که اشاره کردیم شامل یک دیتای 1.11 گیگابایتی است که توانسته ایم آن را در نهایت فشرده سازی به حجم 745 مگابایت برسانیم . پس از قبل از اینکه حتی به فکر دانلود این بازی باشید از خالی بودن مقدار 1/4 گیگابایت فضا بر روی مموری داخلی یا مموری کارت گوشی آندرویدی خود مطمئن باشید . فایل apk بازی نیز یک فایل apk به صورت کامل کرک شده است که توسط یک گروه چینی کرک شده و برای همین منظور وقتی برای اولین بار وارد بازی می شوید تمام منوهای بازی چینی می باشند که آموزش تصویری تغییر زبان به حالت انگیسی نیز در ادامه مطلب آمده است .

تغییرات نسخه جدید : 

  • بهبود گرافیک بازی
  • اضافه شده ماشین ها و مراحل جدید

در نسخه مود شده شما دارای پول بینهایت هستید و تمامی مراحل بازی قابل دسترس و انتخاب است.

 

راهنمای  نصب بازی: 

  1.  بازی را نصب کنید.
  2. فولدر com.gameloft.android.ANMP.GloftA7HM دیتا را در مسیر SDCARD/ANDROID/OBB قرار دهید.
  3. قبل از اولین اجرا به اینترنت متصل شوید و بازی را اجرا کنید.

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 14:57 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

همان طور که می دانید چند روزی است که نسخه جدید از این بازی فوق گرافیکی برای گوشی های آندرویدی و آیفون هم منتشر شده است که کمی تامل کردیم تا نسخه فول کرک و سالم از این بازی به دستمان برسد و سپس آن را به apktops ای ها معرفی کنیم . اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7 گیم لافت در برابر  Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد!  جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد . 

اسکرین شات هایی از محیط بازی : 

لطفا حتما بخوانید : 

برای این بازی دیتاهای مختلفی برای چیپست های مختلف ارائه شده که پس از جست و جو در اینترنت دیتایی را پیدا نمودیم که گزارش شده بود همین دیتا برای چیپست ها و گوشی های مختلف قابل استفاده است . پس برای تست ، دیتا را بر روی دو گوشی LG Optimus Black با پردازنده Powervr و گوشی htc One V با پردازنده Adreno تست کردیم و بازی به راحتی و بدون کوچکترین مشکلی اجرا شد . این دیتا برای 90% از چیپست های آندرویدی جوابگو خواهد بود ولی به احتمال 10% برای چیپست های تگرا و Mali ( گوشی های Galaxy S II و III و Galaxy note و … و اکثر تبلت ها  ) با مشکل لود تکستچرها و تاریک بودن محیط بازی روبرو خواهید بود. پس دوستانی که با مشکل لود تکستچر و محیط تاریک بازی روبرو شدند باید دیتای مناسب با چیپست وسیله خود را دانلود نمایند.

برای دانلود بازی و راهنمای استفاده از فایل دیتا و مطالعه محل کپی مناسب دیتا ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 14:54 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

به جرات می توان گفت MX Player بهترین پخش کننده ویدئو برای سیستم عامل اندروید است. دلیل این برتری کاربری آسان نرم افزار با قابلیت های فوق العاده و سازگاری با 99% ابزارهای اندرویدی می باشد.پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای جهت رندر سریع فیلم ها، نمایش زیرنویس های مختلف، محافظت از فایل های تصویری شما و پشتیبانی از اندورید 4.4 از قابلیت های منحصر بفرد این برنامه است.

 

MX Player Pro 1.7.22

MX Player Pro 1.7.22 (2)

اگر در گوشی یا تبلیت خود چندین پلیر مختلف جهت پخش ویدئو ها نصب کردید به شما پیشنهاد می کنیم تمامی آنها را حذف کرده و آخرین نسخه MX Player Pro را نصب نمایید.

ویژگی ها : 

** زوم روی ویدیوی در حال اجرا توسط دو انگشت (مالتی تاچ)
** نمایش انواع فرمت های زیر نویس با امکان تغییر موقعیت زیر نویس، برای هماهنگ شدن با ویدیو
** خوانایی زیرنویس، امکان نمایش حاشیه و سایه برای زیرنویس
** پشتیبانی کامل از اندروید 4.2
** پخش فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv و

نکته بسیار مهم :  پس از اجرای نرم افزار، در صورتی که نر افزار نیاز به  نصب کدک داشته باشد نام کدک به شما اعلام خواهد شد و می توانید از داخل کدک ها آن را نصب کنید در غیر این صورت نیازی به نصب هیچ کدکی نیست. خواهشمندیم از پرسیدن سوالاتی همچون ” کدام کدک را نصب کنم ” با ” برای گوشی x یا y کدام کدک مناسب است ” خودداری نمایید . هر کدکی که مورد نیاز گوشی شما و مورد نیاز نرم افزار باشد به وضوح توسط نرم افزار اعلام می شود در غیر این صورت مجددا تکرار می کنیم که نیاز به نصب هیچ کدکی نیست . 

***** توجه : در صورتی که سخت افزار و Gpu گوشی آندرویدی شما قوی و مناسب باشد این نرم افزار حتی قادر است کلیپ های Full Hd با سایز 1080 را هم که کمتر پلیری قادر به اجرای آن است به صورت کامل و روان پخش نماید ( تست شده بر روی Huawei G610 ) در صورتی که با حالت H/W decoder قادر به پخش کلیپ نبودید و یا کلیپ به صورت بدون تصویر پخش شد حالت S/w decoder را امتحان نمایید که 99% قادر است کلیپ را روان و بدون مشکل ( در صورت سخت افزاری قوی ) پخش نماید . 

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 14:52 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

Google Play Games و Google Play services  که در این پست از سایت Apktops به معرفی آخرین نسخه های آن می پردازیم  نرم افزارهایی کاربردی و مفید هستند که هر کدام از آن ها مورد نیاز برای هر گوشی آندرویدی هستند و مطمئن باشید نصب بودن آن ها حتی در صورتی که کوچکترین استفاده ای برای شما ندارند در مواردی شانس شما را در اجرای صحیح تعدادی از برنامه ها و بازی ها افزایش می دهند . ابتدا به معرفی Google Play Games و سپس به معرفی  Google Play services می پردازیم . 

Google Play services 4.1.32+Google Play Games 1.1.04

 

Google-Play-Games-Services1

 

Google Play Games نام اپلیکیشنی رسمی از طرف کمپانی گوگل است که توسط آن  می توانید از آخرین اخبار دنیای  بازی های اندروید با خبر شوید و از معرفی بازی های جدید با خبر شوید . اما مهم ترین ویژگی این نرم افزار فراهم کردن قابلیت بازی به صورت چند نفره می باشد که شما می توانید با دوستان خود در سراسر دنیا  به صورت آنلاین بازی کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار  قابلیت برخورداری از جدول جهانی رکورد های بازی ها می باشد و اما Google Play services  ابزاری ضروری برای اجرا و به روز ‌رسانی برنامه های گوگل و برنامه های Google Play می باشد. این  نرم افزار به شما  اجازه دسترسی به تنظیمات گوگل را می دهد و به شما برای افزایش سرعت جستجوی آفلاین برنامه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین برخی برنامه ها و بازی های شرکت گوگل برای اجرا نیازمند نصب این برنامه هستند و پیش نیاز نصب آن ها نصب بودن این نرم افزار بر روی آندرویدی شما می باشد . مجددا توصیه می کنیم هر دو نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید مطمئن باشید در مواردی که خودتان هم از آن غافل هستید این دو نرم افزار باعث می شوند بازی یا برنامه مورد نظر شما بدون مشکل اجرا وقابل استفاده باشد . 

نکته : برای استفاده از google play Games نیازمند به استفاده از نرم افزارهای گذر از تحریم هستید اما این نرم افزار به این صورت استفاده خاصی ندارد و پیشنهاد می کنیم فقط آن را نصب و در صورت امکان یک بار اجرا و سینک کنید تا بر روی گوشی شما نصب و فعال باشد . 

هر دو نرم افزار با آخرین نسخه های موجود از ادامه مطلب همین پست از سایت apktops با لینک مستقیم قابل دانلود است . 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 14:51 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

همان طور که می دانید و اطلاع دارید مسنجر ویچت در سر تا سر ایران بسته شد! مطمئنا شما هم ارتباطات زیادی را مخصوصا در ساعات شبانه با دوستان و بستگان خود حتی در خارج از کشور داشتید که ویچت وسیله ای شده بود برای لذت بردن از در کنار هم بودن ولی متاسفانه عمر این نرم افزار خوب هم در ایران به پایان رسید . اما حالا قصد معرفی مسنجری بسیار جالب و کاملا شبیه به ویچت را داریم که بارزترین قابلیت ویچت یعنی ارسال پیغام های صوتی با بالاترین کیفیت ممکن را دارا می باشد . ( در نسخه های جدید نرم افزارهای Line و Viber هم این قابلیت وجود دارد اما ارسال های صوتی حجیم و بی کیفیت هستند ) . هم اکنون پیشنهاد می کنیم ویچت را فراموش کنید و به CoCo بپیوندید تا دوباره بتوانید در جمع های گرم و صمیمی دوستان و بستگانتان شریک شوید .

CoCo Voice 5.9.50

 

ویژگی های نرم افزار : 

** پیام صوتی و نوشتاری و عکس
** در دسترس بودن رایگان
** بدون تبلیغات
** دارای گروه های چت و چت روم
** پشتیبانی از وای فای و ۳G و هر شبکه داده دیگر
** یافتن دوستان جدید در نزدیکی و یا در هر نقطه جهان

تغییرات : 

**  قابلیت ارسال چند تصویر در یک پنجره چت
**  قابلیت ارسال تصاویر HD به مخاطبین 
**  قابلیت تعویض تصویر پس زمینه چت به دلخواه شما
**  قابلیت بلاک کردن مسیج ها و افراد مزاحم
**  قابلیت دریافت آسان کد فعالسازی و اضافه شدن دریافت کد از طریق تماس
**  بهبود مشکلات و اینترفیس نرم افزار

با این مسنجر تقریبا محیط مسنجر کاربردی ویچت دوباره برایتان زنده خواهد شد پس بیشتر از این شما را معطل نمی گذاریم و پیشنهاد می کنیم حتما این مسنجر را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب داشته باشید آپدیت های این نرم افزار به طور مرتب توسط Apktops قرار خواهد گرفت . برای دانلود آخرین نسخه و آخرین آپدیت از این نرم افزار جالب به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 14:47 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

اگر پیگیر مطالب سایت apktops بوده باشید ، حتما اطلاع دارید که در پست های قبلی سایت نرم افزار Sygic GPS Navigation را که یک Gps کاملا آفلاین به همراه نقشه کامل بود را معرفی نمودیم . این بار قصد معرفی دومین نرم افزار Gps کاملا آفلاین برای آندروید و تمام گوشی های آندرویدی را داریم . همچنین طبق روال گذشته نرم افزارهای Gps و مسیریابی را به همراه آخرین آپدیت از نقشه کامل ایران و راه های آن معرفی می کنیم .  این نرم افزار به صورت کاملا کرک شده و نسخه فول و همراه با آخرین آپدیت از نقشه کشور عزیزمان ، ایران معرفی می شود که می توانید تصاویری از محیط نرم افزار را در اسکرین شات های زیر ببینید .

همچنین در این نسخه از نرم افزار تمام منوها به صورت کاملا فارسی قابل مشاهده هستند . گوبش صوتی فارسی هم در نرم افزار موجود است که آن را تبدیل به یکی از بهترین نرم افزارهای Gps آفلاین با راهنمای صوتی فارسی کرده است . برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید فایل apk و نصبی آن را با حجم 40 مگابایت از ادامه مطلب دانلود نموده و بر روی گوشی خود نصب کنید . حال نیاز به دانلود آخرین آپدیت از نقشه ایران را دارید که نقشه ها هم با حجم حدود 50 مگابایت به طور کامل در سرور اختصاصی apktops آپلود شده است که می توانید آن ها را هم با لینک مستقیم از سرور سایت دانلود نمایید . 

برای خواندن آموزش استفاده از نرم افزار و نقشه ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 

راهنمایی جهت استفاده از نرم افزار : پس از نصب فایل apk فایل نقشه را هم از انتهای همین پست دانلود نموده و از حالت فشرده خارج کنید . حال تمام محتویات داخل پوشه Iran Map 2.8.5 Farsi را در مسیر NavitelContent/Maps که بر روی مموری کارت گوشی آندرویدی شما ساخته شده است ، قرار دهید

برای استفاده از منوی فارسی و راهنمای صوتی فارسی : برای استفاده از منوهای فارسی بعد از اجرای نرم افزار  به مسیر Menu/Settings/Regional Seetings/Language رفته و زبان فارسی را انتخاب نمایید

برای انتخاب صدای فارسی در صورت تمایل به منوی Menu/Settings/Regional Seetings/Voice رفته و گزینه IR Persian  را انتخاب کنید.

برای استفاده از صفحه کلید فارسی به منوی Menu/Settings/Regional Seetings/Keyboard رفته و گزینه های زبان فارسی و English را انتخاب کنید.


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 16:21 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

نمونه ای از قابلیت HUD این نسخه به صورت تصویری : 

Sygic GPS Navigation 13.4.1 Final

تا کنون برنامه های زیادی در زمینه مسیر یابی و GPS معرفی کرده ایم. نرم افزار جی پی اس و مکان نمای Sygicپرطرفدار ترین جی پی اس آفلاین در دنیا می باشد. این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده ای جهت مسیر یابی و نمایش مکان دقیق می باشد و یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را تبدیل به جی پی اس محبوب ایرانیان کرده است پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.

تنها نقطه ضعف این برنامه این است که نقشه شهر های کوچک ایران در آن وجود ندارد و فقظ شهر های بزرگی مثل تهران، اصفهان و … را پشتیبانی می کند اما نقشه تمام جاده های اصلی در نرم افزار موجود است. 

sygic

نسخه جدید و کرک شده این نقشه  به همراه فایل های دیتا و نقشه ایران را می توانید از سایت برترین های اندروید دانلود نمایید. این نسخه بر روی چند گوشی تست شده و از نظر اجرا هیچ مشکلی ندارد .

 نکته 1 : برای فعال کردن حالت آینه ای  بر روی شیشه ، روی آیکون HUD در پایین و گوشه سمت راست تصویر  کلیک کنید تا به حالت HUD برید. سپس برای معکوس کردن تصویر برای بازتاب روی شیشه  ، صفحه را لمس کنید و روی دکمه سمت راست فلش ضربه بزنید تا حالت انعکاسی فعال شود 

نکته 2 : در این نسخه پس از اجرا هر بار پیغامی مبنی بر خریداری کردن نرم افزار به شما نشان داده می شود اما هیچ مشکلی در استفاده از نرم افزار و نقشه ها وجود ندارد و با انتخاب گزینه ادامه می توانید از نرم افزار به صورت فول استفاده نمایید . 

 

 امکانات این برنامه :

  • نمایش نقشه ها به صورت 2 بعدی و 3 بعدی
  • نمایش مکان دقیق با نام خیابان و محل به صورت فارسی
  • مسیر یابی بین 2 نقطه 
  • راهنمای سخنگوی فارسی برای مسیر
  • نمایش مختصات دقیق محل
  • نمایش علائم و مکان های عمومی در نقشه
  • شامل شهر های بزرگ ایران و جاده های کشور

 راهنمای نصب:

  1. فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
  2. پوشه Sygic را در مموری یا همان sdcard خود کپی کنید.
  3. برنامه را نصب کنید و اجرا نمایید.

نکته 1 : اگر نسخه های قبلی را بر روی گوشی خود نصب کرده اید قبل از نصب نسخه جدید نسخه های قدیمی را به صورت کامل حذف نمایید و حتما فایل Apk نصبی نسخه قبلی را قبل از نصب از طریق App manager با گزینه Clear Data پاکسازی نمایید . 

 نکته 2 : در صورتی که گوشی شما دارای مموری داخلی 4 ، 8 ، 16 ، 32 و … است می بایست پوشه Sygic را در این مموری کپی کنید و در صورت کپی کردن در مموری کارت با پیغام دانلود نقشه روبرو می شوید و نقشه ها توسط نرم افزار قابل شناسایی نیست . 

 

آموزش تغییر زبان نرم افزار به زبان فارسی به صورت تصویری در 4 کلیک : 

 

1234

 

 

 

 ———————————————————————————-


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 16:15 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

تا به حال چندین موزیک پلیر برای گوشی های آندرویدی و سیستم عامل آندروید گوگل معرفی کرده ایم که این بار نیز قصد معرفی موزیک پلیری دیگر اما به معنای واقعی کلمه ” یک موزیک پلیر حرفه ای و همه فن حریف ” را داریم  نام این نرم افزار زیبا TTPOD است که از امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد . 

TTPod 6.6.0

ویژگی ها : 

** اکولایزر فوق العاده قدرتمند و کامل
**دسته بندی بصورت : کلیه آهنگها ، لیست پخش ، خواننده ، پوشه ، آلبوم ، سبک موسیقی
** دانلود جلد و اطلاعات آلبوم
** جستجو و نمایش متن شعر آهنگها
** نمایش اطلاعات آلبوم و خواننده
** ویرایش Tag ها
** رابط کاربری زیبا
** پوسته های قابل تغییر
** جستجو و یافتن خودکار آهنگها روی کارت حافظه
** محدود کردن پوشه ها برای جستجوی خودکار

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 16:11 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

اگر شما از مشکل کمبود فضای مموری داخلی گوشی آندرویدی خود برای نصب برنامه ها و بازی های مختلف رنج می برید از نرم افزار App 2 SD که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن  یعنی نسخه 3 آن می پردازیم استفاده نمایید . در این نسخه از نرم افزار ویژگی های جدید و جالبی همچون قابلیت انتخاب تم و پوسته دلخواه و ساپورت گوشی های جدیدتر به نرم افزار اشاره شده است . 

 

AppMgr Pro III (App 2 SD) 3.20  (2)

 

ویژگی های نرم افزار : 

**  تهیه لیست از برنامه های قابل انتقال به کارت حافظه و همچنین برنامه های غیر قابل انتقال
**  انتقال یک یا تمام برنامه ها به کارت حافظه
**  انتقال برنامه ها از کارت حافظه به حافظه گوشی
** نمایش فضای اشغال شده توسط برنامه ها ، فضای کل و فضای خالی حافظه گوشی و کارت حافظه
**  پیغام هشدار در هنگام نصب برنامه ها با قابلیت انتقال به کارت حافظه
**  مشاهده برنامه در مارکت ، مشاهده جزئیات ، حذف و یا اجرای برنامه با لمس طولانی بر روی آیکون
**  پنهان کردن برنامه هایی که کاربر تمایل به انتقال آنها به کارت حافظه ندارد
**  پاک کردن فضای Cache با یک اشاره

تغییرات :

** پشتیبانی از انتقال به کارت حافظه در ASUS MeMo Pad HD7 (اجرا روی اندروید 4.2.2 یا بالاتر)
** پشتیبانی از انتقال به کارت حافظه در بیشتر دستگاه های سامسونگ (اجرا روی اندروید 4.3 یا بالاتر)
** تغییر تم پیشفرض به استایل خاکستری کم رنگ
** حذف قابلیت drag و drop از پنجره ی “Move apps”
** رفع مشکلات قبلی 

برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 16:9 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

با استفاده از نرم افزار Floating Toucher که در این پست از سایت Apktops به معرفی آن می پردازیم ، دکمه ای شناور و با استایل شیک و زیبا  به صفحه اصلی و هوم اسکرین گوشی آندرویدی  شما اضافه می شود که می توانید با قرار دادن نرم افزارهای خود درون این دکمه، دسترسی سریع تر و دقیق تری به نرم افزارهای خود داشته باشید . 

 

Floating Toucher 2.6

ویژگی ها : 

**   قابلیت سفارشی کردن پنل 
**  قابلیت قرار دادن برنامه های محبوب و پر استفاده 
**  قابلیت مشاهده آخرین برنامه های استفاده شده 
**  نمایش میران باتری
**  قفل صفحه نمایش
**  قابلیت تغییر رنگ و پس زمینه پنل و دکمه شناور
**  ایجاد پوشه برای برنامه ها و سوئیچ ها
**   تغییر سبک دکمه های شناور
**  تغییر رنگ پنل
**  پاک کردن حافظه


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 16:8 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

اگر می خواهید یک نرم افزار حرفه ای و فوق کاربردی آندروید منیجر و ارتباط با گوشی خود را تجربه کنید Apktops به شما نرم افزار Airdroid که قطعاً یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت گوشی‌های اندروید توسط رایانه است را تجربه نمایید . این نرم‌افزار با اینکه امکانات بی‌شماری دارد، کاملاً درون مرورگر اجرا می‌شود و احتیاج به نصب نرم‌افزار اضافی بر روی رایانه ندارد. این برنامه در دو حالت اجرا می‌شود. اگر دسترسی به اینترنت داشته باشید،‌ علاوه بر کارهای معمولی مثل مدیریت پیام‌ها، فایل‌ها، برنامه‌ها، و … قابلیتی ویژه در اختیار خواهید داشت. این قابلیت، نمایش مکان گوشی در نقشه بر روی صفحه‌ی رایانه است. یعنی اگر گوشی شما مفقود یا سرقت شد، می‌توانید به وسیله‌ی این قابلیت مکان دقیق آن را پیدا کنید. اگر رایانه و گوشی درون یک شبکه‌ی بی‌سیم (وای فای) باشند، از شبکه برای انتقال اطلاعات بین گوشی و رایانه استفاده می‌شود و ظرفیت اینترنت برای این کار مصرف نخواهد شد. پس نگران تمام شدن ترافیک اینترنت نباشید.

  

AirDroid-1

 

برای شروع کار با Airdroid باید ابتدا آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. با اجرای نرم‌افزار دو گزینه پیش رو خواهید داشت. اگر گزینه‌ی اول را انتخاب کنید، باید در سایت Airdroid یک حساب کاربری بسازید یا اگر قبلاً ساخته‌اید، مشخصات آن را وارد کنید. استفاده از حساب کاربری به این خاطر است که اگر گوشی و رایانه هر دو در یک شبکه قرار نداشتند بتوانند به راحتی با یک نام کاربری و رمز عبور به هم متصل شوند. به وسیله‌ی این قابلیت است که می‌توانید گوشی گم شده یا سرقت شده را پیدا کنید. اگر گزینه‌ی دوم را انتخاب کنید، از شبکه‌ی وای فای برای اتصال گوشی و رایانه استفاده خواهد شد .

ویژگی های نرم افزار : 

**  مدیریت پیام های کوتاه  شامل خواندن ، ارسال پیام جدید و پاک کردن پیام های خوانده شده
**  مدیریت نرم افزارهای روی گوشی ، اضافه کردن نرم افزار ، پاک کردن نرم افزار ، خروجی گرفتن نرم افزار با فرمت APK ، 
**  مدیریت موسیقی هایی که به عنوان زنگ استفاده می شوند 
** مدیریت روی آهنگ های گوشی با فرمت mp3 ، و به ترتیب گفته شده انجام تمام اعمال گفته شده
** مدیریت روی دفترچه تلفن گوشی به ترتیب گفته شده در بالا ، و همچنین ایجاد گروه های جدید و حذف و ویرایش گروه های موجود
**  دسترسی به SD Card یا حافظه جانبی گوشی به شکل کامل و با امکان مدیریت کامل ، 
** مدیریت روی عکس های گوشی و امکانات گفته شده در بالا
** امکان خروجی گرفتن از نرم افزارهای اصلی گوشی
** امکان مشاهده Call Log در 3 بخش Missed , Outgoing, incomings و امکان ذخیره آیتم ها یا فرستان آنی پیام به اونها (دقیقا” مثل گوشی) 
**  قابلیت خواندن حافظه Clipboard گوشی ، یعنی شما هر چی رو که کپی کنید روی گوشی و فایل بره رو Clipboard از طریق نرم افزار قابل مشاهدست.
**  نمایش میزان باطری ، آنتن دهی گوشی ، و میزان حافظه داخلی و خارجی گوشی

تغییرات :

** اتصال به 5 دستگاه با یک اکانت AirDroid
** حذف پسورد قفل در Find Phone
** بهبود وارسی تجربیات در موبایل
** رفع مشکل نمایش چندین نوتیفیکیشن در وب
** رفع مشکل مقایسه فایل ها در هنگام دانلود چندین فایل
** حساس نبودن جستجوی اس ام اس ها به حروف
** بهبودها و رفع مشکلات جزئی دیگر

برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید. 

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 15:51 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

WiFi File Transfer Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

WiFi File Transfer Pro یکی از بهترین و سریع ترین ابزارها جهت انتقال فایل میان گوشی و کامپیوتر برای دستگاه های اندرویدی می باشد . دیگر نیازی نیست تا برای انتقال فایل میان کامپیوتر و گوشی از کابل یو اس بی استفاده کنید ، بلکه تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی نصب نموده و سپس با اتصال به شبکه وای فای فایل ها را با سرعت بسیار بالا انتقال دهید . دقت داشته باشید که سرعت انتقال فایل ها بسیار بالا بوده و هیچ گونه کمبودی احساس نمی شود . برای اجرا کافی است این اپلیکیشن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس آی پی موجود در برنامه را به صورت دستی در کامپیوتر وارد کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

به روز رسانی ترجمه

سرعت بهتر برنامه


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 15:49 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

و حالا دیگر وقت آن رسیده که بلوتوث و این قابلیت قدیمی با سرعت انتقال داده کند را کنار گذاشته و برای ارسال و دریافت فایل هایتان حتی از یک گوشی به گوشی دیگر از قابلیت انتقال داده توسط وایرلس و یک ارتباط بسیار پر سرعت استفاده نمایید . با این برنامه کوچک قادر خواهید بود تا فایل های حجیم و حتی فولدرها را با سرعت بالای وایفای بین دو دستگاه دلخواه انتقال دهید بدون نیاز به وارد کردن IP ، فقط کافیست تا برنامه در هر دو دستگاه اجرا شده باشد و ip ها به صورت خودکار در نرم افزار تنظیم خواهد شد .  

 

WiFi File Sender 3.4

همچنین این نرم افزار جزو معدود برنامه ها (و شاید تنها برنامه)ای است که ارسال فایل ها از طریق منوی Send to ویندوز را فراهم میکند، یعنی کافیست بر روی فایل یا فولدر موردنظر راست کلیک کرده و از منوی Send to گزینه WiFi File Sender را انتخاب کنید. (لازم است برنامه قبلا در دستگاه اندرویدی اجرا شده باشد) . برای ارسال فایل از دستگاه اندرویدی به کامپیوتر نیاز به مراجعه به فایل منیجر خود برنامه نیست، کافیست در هر فایل منیجری، فایل موردنظر را انتخاب کرده و با زدن Share (یا Send)، گزینه WiFi File Sender را انتخاب کنید! (همانند روند ارسال فایل از طریق بلوتوث) و برای ارسال فولدر از طریق گوشی، نیاز به مراجعه به فایل منیجر خود برنامه دارید

نکته : تنها محدودیتی که در ارسال فـــولدر از طریق کامپیوتر وجود دارد اینست که نام فولدر شما نباید حاوی . (نقطه) باشد ذکر این نکته لازم است که این محدودیت در ارسال فولدر از دستگاه اندرویدی به کامپیوتر وجود ندارد .

راهنمایی در رابطه با استفاده از نرم افزار : در فایل فشرده دانلودی دو فایل موجود است . فایل Apk که کلاینت آندرویدی نرم افزار است را بر روی گوشی خود و فایل EXE که کلاینت ویندوزی نرم افزار است را بر روی ویندوز کامپیوتر خود نصب کرده و هر دو دستگاه را به یک اتصال وایرلس مشابه ( یک مودم وایرلس ) متصل کنید و باقی تنظیمات را به خود نرم افزار بسپارید . 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 15:30 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

اگر شما هم روزانه فایل های زیادی را از طریق درگاه بلوتوث گوشی آندرویدی خود به دوستان و آشنایان و حتی خانواده خود ارسال می کنید و بعضا برای فایل های با حجم بالا مدت زمان طولانی ای را منتظر می مانید و با خود آرزو می کردید که ای کاش قادر بودید فایل ها را سرعت بالاتر ارسال کنید در این پست از سایت Apktops نرم افزار فوق العاده برای شما در نظر گرفته ایم . Zapya که در این پست به معرفی جدیدترین نسخه انگلیسی از آن در ورژن 2.1 می پردازیم یکی از بهترین و سریع ترین ابزارهای ارسال فایل از طریق وایرلس برای گوشی های آندروید است که قادر است فایل ها را از طریق وایرلس با سرعت باور نکردنی 2 مگابایت بر ثانیه ارسال نماید!

 

Zapya 2.1 (3)

 

ویژگی ها : 

** قابلیت انتقال همه نوع فایل از طریق درگاه وایرلس ( حتی فایل های Apk نرم افزارها و بازی ها ) 
** سرعت انتقال رویایی 2 مگابایت بر ثانیه 
** اینترفیس بسیار شیک و سبک 
** حجم کم 2 مگابایت برای ارسال به گوشی های دوستانتان و استفاده از نرم افزار

کار با این نرم افزار بسیار ساده و روان است و نیاز به هیچ گونه آموزش قبلی ندارد . برای اینکه بتوانید فایل هایتان را توسط این نرم افزار ارسال نمایید فقط کافیست این نرم افزار بر روی هر دو گوشی گیرنده وفرستنده نصب باشد سپس به انتقال فایل هایتان پرداخته و از سرعت بالای انتقال لذت ببرید .  برای اینکه دوستان Apktops ای مشکلی در استفاده از نرم افزار نداشته باشند در ادامه مطلب راهنمای مختصر اما کاملی از روش استفاده از نرم افزار در نظر گرفته شده است که پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه بفرمایید . 

نکته 1 : طبیعتا وقتی این نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل شما ( گوشی آندروید ) نصب نباشد شما به سادگی قادر خواهید بود فایل Apk این نرم افزار را برای طرف مقابلتان هم بفرستید تا به ارسال فایل های تان بپردازید . 

نکته 2 : این نرم افزار نسخه کامپیوتری هم دارد که طبیعتا برای ارسال فایل ها از طریق وایرلس و از طریق کامپیوتر کاربرد دارد که از این لینک قابل دانلود است . 

 

راهنمای استفاده از نرم افزار : پس از اولین ورود به نرم افزار یک آواتار ( عکس ) برای خود انتخاب کنید . حال گزینه Creat group را انتخاب نمایید . حالا در گوشی طرف مقابل با انتخاب Join و  عملیات سرچ گوشی شما پیدا شده و سپس قادر به ارسال فایل و استفاده از نرم افزار هستید . 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 15:29 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

 در این پست قصد معرفی نرم افزاری دیگر با  نام SuperBeam Pro را داریم که هم اکنون آخرین نسخه pro و آنلاک آن از طریق همین پست به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد . این نرم افزار  آسان ترین و سریع ترین نرم افزار جهت به اشتراک گذاری فایل های حجیم بین دستگاه های اندرویدی از طریق وایرلس و با سرعت بسیار بالا است که تقریبا در هیچ نرم افزار آندرویدی ای چنین قابلیتی وجود ندارد .

SuperBeam pro 3.0.4 

همچنین با استفاده از این نرم افزار ، گوشی های آندرویدی قادر هستند از طریق کد QR (با استفاده از کدخوان QR که خود نرم افزار مجهز به آن است و قادر است این کدها را اسکن کند ) و NFC یا با استفاده از کلید اشتراک دستی جفت شوند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیاز به هیچ آموزش قبلی ای ندارد . کافیست بر روی گوشی آندرویدی خود فایل مورد نظرتان را برای ارسال انتخاب کنید و سپس در گوشی مقابل با اسکن کد QR و یا روش های دیگر ارسال فایل که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد به ارسال فایل هایتان بپردازید . آخرین نسخه از این نرم افزار از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops قابل دانلود است . 

مدیریت : امیدواریم بخش نظرات این پست مرجعی کامل برای پرسش و پاسخ راجع به این نرم افزار کاربردی باشد و از دوستانی که در استفاده از این نرم افزار تجربه بیشتری دارند و نکاتی خاص از این نرم افزار مد نظرشان هست انتظار می رود در بخش نظرات همین پست فعال بوده و با به اشتراک گذاشتن تجارب خود در استفاده از این نرم افزار به سایر دوستان خود کمک نمایند . 

نکته : تمام فایل های دریافتی از طریق این نرم افزار در مسیر SDcard/SuperBeam  ذخیره می گردد و قابل دسترسی است . 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 14:46 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

SwiftKey-Tablet-Keyboard

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

داشتن یک نرم افزار کیبورد لازمه هر تبلت برای مرور در وب و البته پیام نگاری و … می باشد .
SwiftKey Tablet Keyboard یکی از قدرتمند ترین نرم افزار کیبورد برای اندروید می باشد که به دلیل دارا بودن قابلیت های بسیار نظیر یادگیری کلمات هنگام تایپ و حدس زدن آنها برای دفاعت بعدی می تواند به شما در داشتن تایپی سریعتر یاری رساند . این اپلیکیشن که اکنون با اقتدار بر جایگاه برترین نرم افزار کیبورد پولی در گوگل پلی تکیه زده است از زبان شیرین پارسی پشتیبانی نموده و می تواند در داشتن تجربه ای شگفت انگیز و البته سریع هنگام تایپ به شما کمک کند .


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:7 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

SlideIT-Keyboard

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر – دسترسی روت

SlideIT Keyboard یکی از بهترین ابزارها برای وارد کردن متن در اندروید است که می تواند جایگزینی بسیار مناسب و حرفه ای برای کیبورد پیشفرض نصب شده بر روی دستگاه شما باشد . از جمله مهم ترین ویژگی های این نرم افزار افزایش چشمگیر سرعت تایپ به دلیل بهره گیری از لغتنامه و تصحیح خودکار کلمات دارای غلط های املایی می باشد . این نرم افزار از ۷۰ زبان مختلف دنیا از جمله زبان شیرین پارسی پشتیبانی نموده و دارای قابلیت های دیگری نظیر دارا بودن ۶۰ پوسته مختلف و شخصی سازی کیبورد می باشد .

 

 

 شیوه نصب :
۱ – Google Play Installer را نصب کنید .
۲ – Installer cr@cked GooglePlay را اجرا نموده و دکمه Install and Reboot را فشار دهید .
۳ – اینترنت را فعال سازید .
- نرم افزار را نصب نموده و اجرا کنید .


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:6 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

ios-7-emoji-keyboard

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

نرم افزار iOS 7 Keyboard – iPhone Emoji شبیه ساز صفحه کلید IOS 7 بوده که می توانید از آن استفاده کنید . این کیبورد به صورت کامل از زبان انگلیسی پشتیبانی نموده و کار کردن با آن بسیار آسان و لذت بخش می باشد . این برنامه حاوی شکلک های جذاب و زیبا بوده که می توانید آن ها را برای دوستان خود ارسال نمایید . دقت داشته باشید که این کیبورد به صورت خودکار کلمات را تحصیح می کند . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل از زبان های عربی، کرواتی، چک ، دانمارکی، هلندی ، فنلاندی ، فرانسوی و انگلیسی پشتیبانی می کند .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از تنظیمات پیشرفته

پشتیبانی از تم های رنگی

رفع برخی اشکالات جزئی


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:6 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

TouchPal-X-Keyboard

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک صفحه کلیدهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود داشته و انتخاب یکی از آن ها به عنوان کیبورد پیشفرض گوشی بسیار سخت است ! در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و پرسرعت ترین کیبوردهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نامTouchPal X Keyboard  را به شما معرفی نماییم . توجه داشته باشید که هنگامی که از رابط کاربری این کیبورد خسته شدید ، می توانید از پوسته های موجود در داخل کیبورد استفاده نموده و رابط کاربری آن را تغییر دهید . همچنین لازم به ذکر است که این کیبورد به صورت کامل از ۷۰ زبان پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبا

وجود تم های متعدد برای برنامه

سرعت تایپ بسیار عالی

پشتیبانی از ۷۰ زبان

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع اشکالات موجود در پیش بینی کلمات

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود تنظیمات لرزش

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:5 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

Minuum-Keyboard 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Minuum Keyboard یک کیبورد بسیار جالب می باشد که با طراحی خاص خود آمده است تا یک دگرگونی شگرف را در کیبورد های مجازی اندروید ایجاد کند . این کیبورد به صورت تک بعدی ساخته شده است و به همین دلیل هنگام استفاده از آن تنها بخش کوچکی از صفحه نمایش شما برای وارد کردن کلمات اشغال خواهد نمود . بدین ترتیب هم خواهید توانست از کلمات و حروف دلخواه خود را وارد کنید و هم از آنچه وارد می کنید آگاهی پیدا کرده و نیم نگاهی نیز به پشت صفحه بیندازید . به لطف بهره گیری از تصحیح کننده خطای خودکار هوشمند می توانید خیالتان را از بابت اشتباه وارد کردن کلمات آسوده سازید .


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:4 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

SwiftKey-Keyboard 

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

SwiftKey Keyboard پرفروش ترین نرم افزار کیبوردی است که تا کنون برای اندروید طراحی شده است و رسسیدن به این موفقیت هیچ دلیلی نداشته است مگر امکانات کاربردی و طراحی فوق العاده زیبای این اپلیکیشن . این برنامه که موفق به دریافت جوایز مختلفی گردیده است قابلیت استفاده از دهها زبان مختلف از جمله زبان شیرین پارسی را برایتان فراهم خواهد آورد . با بهره گیری از قابلیت پیش بینی کلمات خواهید توانست کلماتی که در ذهن دارید را تنها با وارد کردن چند حرف ابتدایی آنها به صورت کامل پیش چشمانتان ببینید . افزون بر این اگر علاقه مند به تایپ با سرعت بالا نیز هستید این اپلیکیشن خواهد توانست کمک های شایانی به شما نماید چرا که با استفاده از غلط یاب خودکار ، کلماتی را که به علت سرعت زیاد اشتباه تایپ نموده اید برایتان درست می کند .


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:4 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

Yahoo!-Mail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر به دنبال نرم افزار رسمی شرکت یاهو جهت مدیریت ایمیل هستید ، ما نرم افزار Yahoo! Mail را به شما معرفی می نماییم  . با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی بر روی ایمیل های دریافتی خود مدیریت داشته و آن ها را مشاهده کنید . شما قادر خواهید بود تا برای دوستان خود ایمیل ارسال کرده و ایمیل های آن ها را نیز بخوانید . دقت داشته باشید که تنها با یک کلیک به صندوق پستی خود دسترسی خواهید داشت ! از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبانی از چندین اکانت ایمیل اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

امکان ارسال ایمیل های متعدد به دوستان

مدیریت کامل بر روی ایمیل های دریافتی

دسترسی سریع به صندوق پستی

دسترسی به چندین حساب ایمیل

 

تغییرات نسخه اخیر:

ایجاد ، تغییر نام و حذف پوشه

رفع برخی اشکالات جزئی

مدیریت آسان پوشه ها

بهبود عملکرد نرم افزار

 

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:3 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

ProfiMail Go - email client

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار ProfiMail Go – email client FULL این امکان را به شما می دهد تا به آسانی بر روی ایمیل های دریافتی خود مدیریت داشته باشید . با استفاده از آن شما قادر خواهید بود تا ایمیل های خود را چک کرده و و یا به دوستان خود ایمیل ارسال کنید . دقت داشته باشید که نسخه رایگان این اپلیکیشن تنها از یک حساب کاربری پشتیبانی می کند . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه قابلیت Attachments کردن چندین فایل را به صورت همزمان دارا بوده و به شما این امکان را می دهد تا آن ها را برای دوستان خود ارسال کنید .

ویژگی های اصلی:

Attachments کردن فایل ها و ارسال توسط ایمیل

امکان جستجوی کامل در ایمیل ها

قابلیت دریافت و ارسال ایمیل

چک کردن آسان ایمیل ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به اندروید ۴٫۳

رفع برخی از اشکالات جزئی


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:1 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

Callpopout

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید تا تغییری در ظاهر تماس های  ورودی خود انجام دهید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Call PopOut را از دست ندهید . از این پس هنگام برقراری تماس های ورودی ، نام شخص تماس گیرنده در کنار دستگاه اندرویدی شما قرار خواهد گرفت . به عنوان مثال اگر در حال تماشای یک فیلم و یا در حال انجام یک بازی حساس هستید این برنامه به کارتان می آید . با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا تماس های ورودی خود را کنترل نموده و به آن ها پاسخ دهید .

ویژگی های اصلی:

نمایش مشخصات فرد تماس گیرنده در کنار صفحه

بسیار مناسب هنگام انجام بازی و وب گردی

کنترل کامل روی تماس های ورودی

رد تماس تنها با یک کلیک

 

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:1 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

Call-Confirm-PRO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 آیا تا کنون نیز برای شما بسیار پیش آمده است که تماس هایی را به صورت تصادفی با شماره هایی اشتباه برقرار کرده باشید ؟

Call Confirm PRO نام برنامه بسیاری کاربردی است که برای جلوگیری از این اتفاق طراحی شده است و شیوه کارش بدین صورت می باشد که هر گاه قصد شماره گیری با یک شماره را داشته باشید ، پس از کلیک کردن بر روی دکمه تماس یک گزینه برای تایید نشان داده خواهد شد و تنها در صورت تایید تماس برقرار می شود . افزون بر این با آپشن های مختلفی که این نرم افزار در اختیارتان قرار خواهد داد می توانید فیلترهای متفاوتی را نیز در مسیر تماس های خروجی تان بگذارید ؛ به طور مثال اگر می خواهید تماس های خارج کشور گوشی تان غیر فعال شود تنها کافیست این امکان را در بخش تنظیمات فعال نمایید .

ویژگی ها :
- امکان استفاده حتی برای USSC
- قابلیت غیر فعال سازی برنامه هنگام استفاده از هدست
- قابلیت قرار دادن پسورد برای اپلیکیشن
- و …


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:0 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

Full-Screen-Caller-ID-PRO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 یکی از خرده هایی که می توان بر اندروید گرفت نمایش تصایر کوچک مخاطبان هنگام برقرای تماس می باشد . با استفاده ازنرم افزار Full Screen Caller ID PRO می توانید هنگامی که تماسی از یکی از مخاطبین خود دریافت کرده و یا خود اقدام به برقراری تماس می نمایید با تصاویر بزرگتری از آنها مواجه شده و به صورت فول اسکرین آنها را تماشا کنید .

 

ویژگی های کلیدی :
- امکان برقراری تماس با فشار دادن دکمه ( عدم نیاز به کشیدن برای پاسخ دادن )
- پشتیبانی از حالت Landscape- امکان تهیه بک آپ و بازگردانی تصاویر
- امکان مسدود کردن شماره های خاص


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:58 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

 

 

ورژن : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

یک نرم افزار برای رسم نقاشی های درهم و برهم با رنگ آمیزی جیغ و دیوانه وار .

با کمک نرم افزار ، آثار هنری خود را خلق کنید .


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:57 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Infinite Painter نام برنامه ای است که با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را با انجام برخی افکت های گرافیکی ، به آثار هنری تبدیل نمایید . این اپلیکیشن با در اختیار داشتن ابزارهای مختلفی که دارد می تواند تصاویر شما را برای تبدیل شدن کارهای هنری که شبیه به نقاشی می باشد آماده سازد .

کار با این برنامه به سادگی قرار دادن دو انگشت بر روی صفحه نمایش و کشیدن بر روی آن می باشد . کافیست تصویر را از دوربین ، گالری و یا حتی جستجوی گوگل پیدا کرده و با استفاده از یکی از ابزارهای X-Axis, Y-Axis, Arbitrary Angle, Radial و Kaleidoscopic آثار خود را خلق کنید .


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:57 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

SketchBook Mobile نرم افزاری است حرفه ای که ابزارهای طراحی و نقاشی را در محیطی مناسب دستگاه های اندروید برایتان به ارمغان می آورد . اگر از جمله طرفداران نرم افزار Auto Desk هستید حتما این برنامه نیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد .
برای اجرای بدون مشکل این برنامه به دستگاهی که دارای قابلیت مولتی تاچ و اندروید ۲٫۱ و بالاتر است نیاز خواهید داشت .

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:56 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

Paint-Easy

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Paint Easy اپلیکیشنی است بسیار جالب برای علاقه مندان به نقاشی !
اگر می خواهید ایده های خلاقانه خود را به تصویر کشانده و ماندگار کنید ، استفاده از این برنامه جذاب را به شما پیشنهاد می کنیم . از جمله ویژگی های نرم افزار قابلیت طراحی به صورت لایه ای می باشد . اگر با فتوشاپ کار کرده باشید حتما به نقش مهمی که لایه ها در طراحی ایفا می کنند آشنایی دارید . حال نرم افزار Paint Easy این ویژگی را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید به صورت حرفه ای اقدام به طراحی نمایید . این اپلیکیشن برای تبلت ها بهینه سازی شده است و می توانید بر روی تبلت خود با بیشترین کیفیت ممکن اقدام به کشیدن طرح های خود نمایید .


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:56 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

Paperless-Draw,-sketch,-tablet

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به طراحی علاقه مندید یا به نوعی کارتان با این هنر گره خورده است ، استفاده از نرم افزار Paperless-Draw, sketch, tablet می تواند شما در رسیدن به اهدافتان یاری کند . این نرم افزار دارای ابزارهای طراحی مختلفی است که قادر است تمامی نیازهای یک طراح را در اختیار شما قرار دهد . بهره گیری از موتور قدرتمند باعث شده است این برنامه به سادگی طرح های مورد نظر شما را پیاده نماید . از جمله ویژگی ها این نرم افزار می توان به دارا بودن ۶ ابزار مختلف برای طراحی ، نقاشی ، رنگ آمیزی و نوشتن متون اشاره نمود . کافیست یکی از آنها را انتخاب نموده و با تغییر اندازه به کشیدن طرح های مورد نظر مشغول شوید . همچنین شما خواهید توانست با بزرگنمایی و کوچکنمایی کردن طرح ، در نماهای مختلف نسبت به چیزی که کشیده اید اشراف داشته باشید .

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:55 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

Color-&-Draw-for-kids

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Color & Draw for kids یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های نقاشی ارایه شده برای اندروید است که توانست در سال ۲۰۱۱ به عنوان Editor’s Choice گوگل پلی دست پیدا کند . این برنامه کودکان را به نقاشی و رنگ آمیزی دعوت می کند . شکل های خالی که با رنگ آمیزی شدن می توانند به آثاری بسیار زیبا و جذاب تبدیل شوند . ۵۰ عنوان مخنلف نقاشی شامل حیوانات و چشم اندازها آماده رنگ آمیزی شدن توسط کودک دلبند شما هستند .

ویژگی ها :
- پشتیبانی از مولتی تاچ
- امکان ذخیره نقاشی ها در گالری
- بزرگنمایی
- بازگشت ( Undo )
- پاک کن چندمنظوره
- و …


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:54 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

Crayon Physics Deluxe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crayon Physics Deluxe یک نرم افزار برای نقاشی کردن می باشد. شاید این داستان را در کودکی شنیده باشید! با این نرم افزار شما می توانید به آسانی نقاشی های متعددی بکشید و برای خود اجسام فیزیکی خلق کنید . با استفاده از مداد رنگی های متعدد اجسام فیزیکی  بکشید. در واقع تمامی نقاشی هایی که را که میکشید این نرم افزار آن را به یک جسم فیزیک تبدیل می کند. کافی است دو ضربه به گوشی وارد کرده تا نقاشی مورد نظر پاک شود.

ویژگی های اصلی:
- تبدیل نقاشی های کشیده شده به نقاشی جادویی
- تبدیل نقاشی ها به جسم فیزیکی
- استفاده از مداد رنگی برای نقاشی
- پاک کردن سریع نقاشی ها


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:52 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

magic-wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Magic Greenhouse 3D Pro lwp نمایشگر یک گلخانه شگفت انگیز می باشد ! گلخانه ای شگفت انگیز همراه با گل های متحرک و بسیار زیبا و جادویی را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید ! به کمک این گل ها می توانید صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود را پر کرده و آن را زیباتر جلوه دهید . توجه داشته باشید که این وال پیپر فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که بارگذاری این وال پیپر ممکن است در برخی دستگاه ها به کندی انجام شود .

ویژگی های اصلی:

تزیین صفحه نمایش با گل های جادویی

وجود والپیپرهای متحرک

عدم تخلیه سریع باطری

 

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:51 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

fbr

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر طرفدار بازی های موتور سواری هستید بدون شک Fast Bike Racing می تواند شما را شگفت زده کند . تنها کافی است کلاه مخصوص خود را بر روی سر قرار داده و سپس رانندگی را آغاز کنید . مسابقه را آغاز نموده و از رقیبان خود جلو بزنید . در طول مسیر موانع متعددی وجود داشته که بایستی از تمامی آن ها عبور کنید . توجه داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و هرگز از بازی کردن خسته نخواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

ارتقا جلوه های صوتی

وجود موتورهای جدید

 

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:50 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


Making MusiC