فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

با استفاده از نرم افزار Floating Toucher که در این پست از سایت Apktops به معرفی آن می پردازیم ، دکمه ای شناور و با استایل شیک و زیبا  به صفحه اصلی و هوم اسکرین گوشی آندرویدی  شما اضافه می شود که می توانید با قرار دادن نرم افزارهای خود درون این دکمه، دسترسی سریع تر و دقیق تری به نرم افزارهای خود داشته باشید . 

 

Floating Toucher 2.6

ویژگی ها : 

**   قابلیت سفارشی کردن پنل 
**  قابلیت قرار دادن برنامه های محبوب و پر استفاده 
**  قابلیت مشاهده آخرین برنامه های استفاده شده 
**  نمایش میران باتری
**  قفل صفحه نمایش
**  قابلیت تغییر رنگ و پس زمینه پنل و دکمه شناور
**  ایجاد پوشه برای برنامه ها و سوئیچ ها
**   تغییر سبک دکمه های شناور
**  تغییر رنگ پنل
**  پاک کردن حافظه


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 16:8 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

اگر می خواهید یک نرم افزار حرفه ای و فوق کاربردی آندروید منیجر و ارتباط با گوشی خود را تجربه کنید Apktops به شما نرم افزار Airdroid که قطعاً یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت گوشی‌های اندروید توسط رایانه است را تجربه نمایید . این نرم‌افزار با اینکه امکانات بی‌شماری دارد، کاملاً درون مرورگر اجرا می‌شود و احتیاج به نصب نرم‌افزار اضافی بر روی رایانه ندارد. این برنامه در دو حالت اجرا می‌شود. اگر دسترسی به اینترنت داشته باشید،‌ علاوه بر کارهای معمولی مثل مدیریت پیام‌ها، فایل‌ها، برنامه‌ها، و … قابلیتی ویژه در اختیار خواهید داشت. این قابلیت، نمایش مکان گوشی در نقشه بر روی صفحه‌ی رایانه است. یعنی اگر گوشی شما مفقود یا سرقت شد، می‌توانید به وسیله‌ی این قابلیت مکان دقیق آن را پیدا کنید. اگر رایانه و گوشی درون یک شبکه‌ی بی‌سیم (وای فای) باشند، از شبکه برای انتقال اطلاعات بین گوشی و رایانه استفاده می‌شود و ظرفیت اینترنت برای این کار مصرف نخواهد شد. پس نگران تمام شدن ترافیک اینترنت نباشید.

  

AirDroid-1

 

برای شروع کار با Airdroid باید ابتدا آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. با اجرای نرم‌افزار دو گزینه پیش رو خواهید داشت. اگر گزینه‌ی اول را انتخاب کنید، باید در سایت Airdroid یک حساب کاربری بسازید یا اگر قبلاً ساخته‌اید، مشخصات آن را وارد کنید. استفاده از حساب کاربری به این خاطر است که اگر گوشی و رایانه هر دو در یک شبکه قرار نداشتند بتوانند به راحتی با یک نام کاربری و رمز عبور به هم متصل شوند. به وسیله‌ی این قابلیت است که می‌توانید گوشی گم شده یا سرقت شده را پیدا کنید. اگر گزینه‌ی دوم را انتخاب کنید، از شبکه‌ی وای فای برای اتصال گوشی و رایانه استفاده خواهد شد .

ویژگی های نرم افزار : 

**  مدیریت پیام های کوتاه  شامل خواندن ، ارسال پیام جدید و پاک کردن پیام های خوانده شده
**  مدیریت نرم افزارهای روی گوشی ، اضافه کردن نرم افزار ، پاک کردن نرم افزار ، خروجی گرفتن نرم افزار با فرمت APK ، 
**  مدیریت موسیقی هایی که به عنوان زنگ استفاده می شوند 
** مدیریت روی آهنگ های گوشی با فرمت mp3 ، و به ترتیب گفته شده انجام تمام اعمال گفته شده
** مدیریت روی دفترچه تلفن گوشی به ترتیب گفته شده در بالا ، و همچنین ایجاد گروه های جدید و حذف و ویرایش گروه های موجود
**  دسترسی به SD Card یا حافظه جانبی گوشی به شکل کامل و با امکان مدیریت کامل ، 
** مدیریت روی عکس های گوشی و امکانات گفته شده در بالا
** امکان خروجی گرفتن از نرم افزارهای اصلی گوشی
** امکان مشاهده Call Log در 3 بخش Missed , Outgoing, incomings و امکان ذخیره آیتم ها یا فرستان آنی پیام به اونها (دقیقا” مثل گوشی) 
**  قابلیت خواندن حافظه Clipboard گوشی ، یعنی شما هر چی رو که کپی کنید روی گوشی و فایل بره رو Clipboard از طریق نرم افزار قابل مشاهدست.
**  نمایش میزان باطری ، آنتن دهی گوشی ، و میزان حافظه داخلی و خارجی گوشی

تغییرات :

** اتصال به 5 دستگاه با یک اکانت AirDroid
** حذف پسورد قفل در Find Phone
** بهبود وارسی تجربیات در موبایل
** رفع مشکل نمایش چندین نوتیفیکیشن در وب
** رفع مشکل مقایسه فایل ها در هنگام دانلود چندین فایل
** حساس نبودن جستجوی اس ام اس ها به حروف
** بهبودها و رفع مشکلات جزئی دیگر

برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید. 

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 15:51 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

WiFi File Transfer Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

WiFi File Transfer Pro یکی از بهترین و سریع ترین ابزارها جهت انتقال فایل میان گوشی و کامپیوتر برای دستگاه های اندرویدی می باشد . دیگر نیازی نیست تا برای انتقال فایل میان کامپیوتر و گوشی از کابل یو اس بی استفاده کنید ، بلکه تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی نصب نموده و سپس با اتصال به شبکه وای فای فایل ها را با سرعت بسیار بالا انتقال دهید . دقت داشته باشید که سرعت انتقال فایل ها بسیار بالا بوده و هیچ گونه کمبودی احساس نمی شود . برای اجرا کافی است این اپلیکیشن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس آی پی موجود در برنامه را به صورت دستی در کامپیوتر وارد کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

به روز رسانی ترجمه

سرعت بهتر برنامه


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 15:49 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

و حالا دیگر وقت آن رسیده که بلوتوث و این قابلیت قدیمی با سرعت انتقال داده کند را کنار گذاشته و برای ارسال و دریافت فایل هایتان حتی از یک گوشی به گوشی دیگر از قابلیت انتقال داده توسط وایرلس و یک ارتباط بسیار پر سرعت استفاده نمایید . با این برنامه کوچک قادر خواهید بود تا فایل های حجیم و حتی فولدرها را با سرعت بالای وایفای بین دو دستگاه دلخواه انتقال دهید بدون نیاز به وارد کردن IP ، فقط کافیست تا برنامه در هر دو دستگاه اجرا شده باشد و ip ها به صورت خودکار در نرم افزار تنظیم خواهد شد .  

 

WiFi File Sender 3.4

همچنین این نرم افزار جزو معدود برنامه ها (و شاید تنها برنامه)ای است که ارسال فایل ها از طریق منوی Send to ویندوز را فراهم میکند، یعنی کافیست بر روی فایل یا فولدر موردنظر راست کلیک کرده و از منوی Send to گزینه WiFi File Sender را انتخاب کنید. (لازم است برنامه قبلا در دستگاه اندرویدی اجرا شده باشد) . برای ارسال فایل از دستگاه اندرویدی به کامپیوتر نیاز به مراجعه به فایل منیجر خود برنامه نیست، کافیست در هر فایل منیجری، فایل موردنظر را انتخاب کرده و با زدن Share (یا Send)، گزینه WiFi File Sender را انتخاب کنید! (همانند روند ارسال فایل از طریق بلوتوث) و برای ارسال فولدر از طریق گوشی، نیاز به مراجعه به فایل منیجر خود برنامه دارید

نکته : تنها محدودیتی که در ارسال فـــولدر از طریق کامپیوتر وجود دارد اینست که نام فولدر شما نباید حاوی . (نقطه) باشد ذکر این نکته لازم است که این محدودیت در ارسال فولدر از دستگاه اندرویدی به کامپیوتر وجود ندارد .

راهنمایی در رابطه با استفاده از نرم افزار : در فایل فشرده دانلودی دو فایل موجود است . فایل Apk که کلاینت آندرویدی نرم افزار است را بر روی گوشی خود و فایل EXE که کلاینت ویندوزی نرم افزار است را بر روی ویندوز کامپیوتر خود نصب کرده و هر دو دستگاه را به یک اتصال وایرلس مشابه ( یک مودم وایرلس ) متصل کنید و باقی تنظیمات را به خود نرم افزار بسپارید . 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 15:30 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

اگر شما هم روزانه فایل های زیادی را از طریق درگاه بلوتوث گوشی آندرویدی خود به دوستان و آشنایان و حتی خانواده خود ارسال می کنید و بعضا برای فایل های با حجم بالا مدت زمان طولانی ای را منتظر می مانید و با خود آرزو می کردید که ای کاش قادر بودید فایل ها را سرعت بالاتر ارسال کنید در این پست از سایت Apktops نرم افزار فوق العاده برای شما در نظر گرفته ایم . Zapya که در این پست به معرفی جدیدترین نسخه انگلیسی از آن در ورژن 2.1 می پردازیم یکی از بهترین و سریع ترین ابزارهای ارسال فایل از طریق وایرلس برای گوشی های آندروید است که قادر است فایل ها را از طریق وایرلس با سرعت باور نکردنی 2 مگابایت بر ثانیه ارسال نماید!

 

Zapya 2.1 (3)

 

ویژگی ها : 

** قابلیت انتقال همه نوع فایل از طریق درگاه وایرلس ( حتی فایل های Apk نرم افزارها و بازی ها ) 
** سرعت انتقال رویایی 2 مگابایت بر ثانیه 
** اینترفیس بسیار شیک و سبک 
** حجم کم 2 مگابایت برای ارسال به گوشی های دوستانتان و استفاده از نرم افزار

کار با این نرم افزار بسیار ساده و روان است و نیاز به هیچ گونه آموزش قبلی ندارد . برای اینکه بتوانید فایل هایتان را توسط این نرم افزار ارسال نمایید فقط کافیست این نرم افزار بر روی هر دو گوشی گیرنده وفرستنده نصب باشد سپس به انتقال فایل هایتان پرداخته و از سرعت بالای انتقال لذت ببرید .  برای اینکه دوستان Apktops ای مشکلی در استفاده از نرم افزار نداشته باشند در ادامه مطلب راهنمای مختصر اما کاملی از روش استفاده از نرم افزار در نظر گرفته شده است که پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه بفرمایید . 

نکته 1 : طبیعتا وقتی این نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل شما ( گوشی آندروید ) نصب نباشد شما به سادگی قادر خواهید بود فایل Apk این نرم افزار را برای طرف مقابلتان هم بفرستید تا به ارسال فایل های تان بپردازید . 

نکته 2 : این نرم افزار نسخه کامپیوتری هم دارد که طبیعتا برای ارسال فایل ها از طریق وایرلس و از طریق کامپیوتر کاربرد دارد که از این لینک قابل دانلود است . 

 

راهنمای استفاده از نرم افزار : پس از اولین ورود به نرم افزار یک آواتار ( عکس ) برای خود انتخاب کنید . حال گزینه Creat group را انتخاب نمایید . حالا در گوشی طرف مقابل با انتخاب Join و  عملیات سرچ گوشی شما پیدا شده و سپس قادر به ارسال فایل و استفاده از نرم افزار هستید . 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 15:29 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

 در این پست قصد معرفی نرم افزاری دیگر با  نام SuperBeam Pro را داریم که هم اکنون آخرین نسخه pro و آنلاک آن از طریق همین پست به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد . این نرم افزار  آسان ترین و سریع ترین نرم افزار جهت به اشتراک گذاری فایل های حجیم بین دستگاه های اندرویدی از طریق وایرلس و با سرعت بسیار بالا است که تقریبا در هیچ نرم افزار آندرویدی ای چنین قابلیتی وجود ندارد .

SuperBeam pro 3.0.4 

همچنین با استفاده از این نرم افزار ، گوشی های آندرویدی قادر هستند از طریق کد QR (با استفاده از کدخوان QR که خود نرم افزار مجهز به آن است و قادر است این کدها را اسکن کند ) و NFC یا با استفاده از کلید اشتراک دستی جفت شوند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیاز به هیچ آموزش قبلی ای ندارد . کافیست بر روی گوشی آندرویدی خود فایل مورد نظرتان را برای ارسال انتخاب کنید و سپس در گوشی مقابل با اسکن کد QR و یا روش های دیگر ارسال فایل که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد به ارسال فایل هایتان بپردازید . آخرین نسخه از این نرم افزار از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops قابل دانلود است . 

مدیریت : امیدواریم بخش نظرات این پست مرجعی کامل برای پرسش و پاسخ راجع به این نرم افزار کاربردی باشد و از دوستانی که در استفاده از این نرم افزار تجربه بیشتری دارند و نکاتی خاص از این نرم افزار مد نظرشان هست انتظار می رود در بخش نظرات همین پست فعال بوده و با به اشتراک گذاشتن تجارب خود در استفاده از این نرم افزار به سایر دوستان خود کمک نمایند . 

نکته : تمام فایل های دریافتی از طریق این نرم افزار در مسیر SDcard/SuperBeam  ذخیره می گردد و قابل دسترسی است . 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 14:46 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

SwiftKey-Tablet-Keyboard

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

داشتن یک نرم افزار کیبورد لازمه هر تبلت برای مرور در وب و البته پیام نگاری و … می باشد .
SwiftKey Tablet Keyboard یکی از قدرتمند ترین نرم افزار کیبورد برای اندروید می باشد که به دلیل دارا بودن قابلیت های بسیار نظیر یادگیری کلمات هنگام تایپ و حدس زدن آنها برای دفاعت بعدی می تواند به شما در داشتن تایپی سریعتر یاری رساند . این اپلیکیشن که اکنون با اقتدار بر جایگاه برترین نرم افزار کیبورد پولی در گوگل پلی تکیه زده است از زبان شیرین پارسی پشتیبانی نموده و می تواند در داشتن تجربه ای شگفت انگیز و البته سریع هنگام تایپ به شما کمک کند .


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:7 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

ios-7-emoji-keyboard

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

نرم افزار iOS 7 Keyboard – iPhone Emoji شبیه ساز صفحه کلید IOS 7 بوده که می توانید از آن استفاده کنید . این کیبورد به صورت کامل از زبان انگلیسی پشتیبانی نموده و کار کردن با آن بسیار آسان و لذت بخش می باشد . این برنامه حاوی شکلک های جذاب و زیبا بوده که می توانید آن ها را برای دوستان خود ارسال نمایید . دقت داشته باشید که این کیبورد به صورت خودکار کلمات را تحصیح می کند . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل از زبان های عربی، کرواتی، چک ، دانمارکی، هلندی ، فنلاندی ، فرانسوی و انگلیسی پشتیبانی می کند .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از تنظیمات پیشرفته

پشتیبانی از تم های رنگی

رفع برخی اشکالات جزئی


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:6 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

SlideIT-Keyboard

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر – دسترسی روت

SlideIT Keyboard یکی از بهترین ابزارها برای وارد کردن متن در اندروید است که می تواند جایگزینی بسیار مناسب و حرفه ای برای کیبورد پیشفرض نصب شده بر روی دستگاه شما باشد . از جمله مهم ترین ویژگی های این نرم افزار افزایش چشمگیر سرعت تایپ به دلیل بهره گیری از لغتنامه و تصحیح خودکار کلمات دارای غلط های املایی می باشد . این نرم افزار از ۷۰ زبان مختلف دنیا از جمله زبان شیرین پارسی پشتیبانی نموده و دارای قابلیت های دیگری نظیر دارا بودن ۶۰ پوسته مختلف و شخصی سازی کیبورد می باشد .

 

 

 شیوه نصب :
۱ – Google Play Installer را نصب کنید .
۲ – Installer cr@cked GooglePlay را اجرا نموده و دکمه Install and Reboot را فشار دهید .
۳ – اینترنت را فعال سازید .
- نرم افزار را نصب نموده و اجرا کنید .


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:6 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |

TouchPal-X-Keyboard

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک صفحه کلیدهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود داشته و انتخاب یکی از آن ها به عنوان کیبورد پیشفرض گوشی بسیار سخت است ! در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و پرسرعت ترین کیبوردهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نامTouchPal X Keyboard  را به شما معرفی نماییم . توجه داشته باشید که هنگامی که از رابط کاربری این کیبورد خسته شدید ، می توانید از پوسته های موجود در داخل کیبورد استفاده نموده و رابط کاربری آن را تغییر دهید . همچنین لازم به ذکر است که این کیبورد به صورت کامل از ۷۰ زبان پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبا

وجود تم های متعدد برای برنامه

سرعت تایپ بسیار عالی

پشتیبانی از ۷۰ زبان

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع اشکالات موجود در پیش بینی کلمات

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود تنظیمات لرزش

 


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 13:5 | نویسنده : محمد بهرام نژاد |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


Making MusiC